Moeite om aan je dagelijks aanbevolen groente portie van 200 gram te komen? Hier is de oplossing; een handjevol kiemgroenten. Kiemgroenten zijn de jongere versies van de groenten en bevatten een veel hogere concentratie vitaminen en mineralen dan de ‘volwassen’ groenten. De bekendste soorten zijn Taugé en Alfalfa, maar er zijn nog veel meer varianten. Elk met een unieke smaak.

Ontdek onze kiemgroenten!

    Laatste Nieuws

  • Creatief met verse gekiemde kikkererwten

    Altijd al eens je eigen hummus of falafel op tafel willen zetten? Met deze voor kiemgroenten.nl ontwikkelde recepten van foodblogger Beaufood is dit nog nooit zo makkelijk geweest! Dus ga je deze zomer barbecueën? Dan tover je in een handomdraai je eigen verse hummus op tafel en leg jij je eigen falafel balletjes op de … Vervolgt
  • Een kijkje achter de schermen!

    Blogger Jennifer van Selected by Jenn was bij ons te gast in de kwekerij voor een kijkje achter de schermen. In haar blog deelt ze haar ervaringen!

Waarom Kiemgroenten?

  • Bevatten veel voedingsstoffen (waaronder proteïnen en enzymen).
  • Bewuste keuze voor een natuurlijk schoon en gezond product.
  • Bevatten vitamines en mineralen (eiwitten en enzymen).
  • Veelal vetvrij en rijk aan vezels, caloriearm.
  • Snel, makkelijk en veelzijdig.
  • Altijd vers verkrijgbaar.

Zo lekker, verse radijs

image-2015-11-03
Zo lekker 's ochtends of bij de lunch op je cracker of broodje: wat verse radijs. - Els Nunspeet